Concept: Alles leren over lenzen, met de Lenzenparade van Pearle


Pearle is één van de grootste optiekketens van Nederland. Het assortiment bestaat voornamelijk uit brillen van bekende merken en van het huismerk, contactlenzen en zonnebrillen. In de winkels is er nieuw meubilair geplaatst ter ondersteuning van de verkoop van contactlenzen.
In opdracht van Hamilton Bright Brand Activation, een shopper marketing bureau, kregen we de vraag om een concept te ontwikkelen om deze nieuwe lenzenkast onder de aandacht te brengen bij het winkelpersoneel. Impressive Arts ontwikkelde een ludieke spelshow, de look and feel losjes gebaseerd op Hans Kazan’s Prijzenslag, voor op de winkelvloer waarbij de lenzenkast werd omgebouwd tot een spelkast. Het personeel kon zo op een leuke manier bijgeschoold worden en door middel van een tablet werd het spel gespeeld en de score bijgehouden. Impressive Arts verzorgde het concept, het ontwerp en de productie van alle materialen.


Over Senzie

Wij kijken graag met andere ogen naar de wereld. En weet je wat we zien? Eenvoud. Die eenvoud zie jij weer terug in ons werk en de 
manier waarop we werken. Of het nu gaat om een offerte, concept of het ontwerp van communicatie- 
middelen. Alles komt terug bij essentie. Daarom heten wij Senzie.

Recent Posts:

Hallo wij zijn Senzie

Wij kijken graag met andere ogen naar de wereld. En weet je wat we zien? Eenvoud. 
Die eenvoud zie jij weer terug in ons werk en de manier waarop we werken. Of het nu gaat om een offerte, concept of het ontwerp van communicatie- middelen. Alles komt terug bij essentie. Daarom heten wij Senzie.

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Twitter Icon

Bedrijvencentrum Vondelparc

Vondellaan 46

3521 GD Utrecht

030 60 11145

hallo@senzie.nl